maandag 16 februari 2009

Werp Add-on


Ik kreeg een idee wanneer ik gewoon in de keuken zat en dit voorwerp zag liggen, een trechter hoor ik jullie al denken. Wel ik zat op dat moment met het principe in mijn hoofd om de oppervlakte te gaan vergroten voor bvb emmers met tuinafval of dergelijke.

Ook zag ik wanneer ik in de auto reed een blikkenvanger tegen, dit is een interactieve manier om te gaan recycleren, het is net alsof je basketbal speelt, dus zou het product eventueel in dit opzicht bekeken worden.

De grammofoon gelijkt ook zeer op de vorm die ik in de trechter zie.


Ook wou ik hierbij nog een foto van wat ik een puintrechter noem, het is wat bouwvakkers gaan gebruiken om puin dat op een bepaald verdiep ligt te gaan ontruimen in een container, misschien dat ik er een foto van vind in loop van de tijd, die zal dan hier komen staan.


Het product werkt dus als volgt je kiepert of werpt er vanalles in dit wordt zo geleidt tot de sita container. Onderaan zou ik ook een klepje gaan voorzien zodat in het geval van tuin en groenafval de geur niet naar boven komt.

Geen opmerkingen: