zondag 10 mei 2009

Feedback 2 : Unilin

Unilin gaf de volgende opbouwende kritiek:

  • Het concept dat de lessenaar voor de derde wereld zou zijn, moet ik laten vallen vanwege transport kosten. Ik ga me dus nu gewoon toespitsen op België en kan concureren met andere lessenaars door het feit dat mijn lessenaar goedkoop is, zeer snel is te assembleren en gepast is voor iedere leeftijd (door het aanpassen)
  • Het best zou ik ook een enkele kleur beter kiezen, bvb vlak wit of grijs. Dit is maar een kleine aanpassing. Dit zorgt ervoor dat we minder plaatverlies gaan hebben
  • Vervolgens moest ik het basisstuk best opdelen in 3 verschillende delen waardoor de lessenaar nog goedkoper te produceren is. Voor dezelfde reden gaan we de ondersteuning in ijzer gaan maken ipv in melamine
  • In plaats van gewone dreuvels zou ik beter rapid dreuvel gebruiken, dit in combinatie met een lepelplankhouder. Hierdoor dienen een paar toepassingen naar afmetingen worden gemaakt.

In het algemeen feliciteerde Unilin me met het geleverde werk, enkel nog de kleine aanpassingen en ze vroegen ook om een prototype op schaal 1:3 te maken.

Geen opmerkingen: