donderdag 20 november 2008

Marktonderzoek


Hier is het dan, het lang verwachte maktonderzoekje. Het is een klein marktonderzoek, maar aangezien het enkel nog maar om de ideeën gaat is het nog niet nodig om honderden mensen te gaan ondervragen.

Slachtoffers waren mijn ouders, een collega, een kinderverzorgster, kuisvrouwen, iemand die zorgt voor de reiniging op de stadsdienst. Dit resultaat heb ik dan ook nog aangevuld met de resultaten van mijn voorgaande onderzoek.

Zoals je kan zien is de spreiding tamelijk groot dit komt doordat ik mensen heb aangesproken die allemaal met een andere manier omgaan met kuisen. Ook was dit positief naar mij toe aangezien er dan ook niet echt slecht ideeën tussen zaten.

De gekozen producten zijn dus in volgorde

4. het nieuwe zuigersysteem
7. het automatische opklik systeem van het swifferdoekje
13. de conische kuiser voor radiatoren en dergelijke
14. de markering die aanduid wanneer de swiffer droog of vuil is
28. De rol die kan vervormen tot een plat vlak en omgekeerd

Nummer 13 heb ik hieronder al uitgewerkt de rest komt achter

Geen opmerkingen: